I el 2019?
Microsoft, o com serà el mon de la informàtica el 2019. Si Microsoft és capaç de fer algo així, imagineu que podria arribar a fer Apple....
7:28 | Filed Under Microsoft, YouTube | 0 Comments
Comments
Arxiu
-
►
2012
(129)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (11)
-
▼
2011
(50)
- ► de desembre (9)
- ▼ de novembre (14)
- ► de setembre (14)
-
►
2010
(27)
- ► de novembre (2)
- ► de setembre (1)
-
►
2009
(77)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (12)
- ► de setembre (1)
-
►
2008
(130)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (6)
- ► de setembre (12)
-
►
2007
(68)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (13)
- ► de setembre (12)
Seguidors
Etiquetes
Adidas
(1)
Albània
(2)
anuncis
(4)
Apple
(1)
augmentada
(1)
Barça
(4)
BEI Vilanova
(1)
Benach
(1)
Blocs
(33)
blogger
(1)
Bòsnia
(3)
Brasil
(10)
Brazil
(1)
British Airways
(1)
Brussel·les
(3)
Calaix de sastre
(7)
Campanya Electoral
(39)
Carlsberg
(1)
Castells
(8)
Catalunya
(48)
Catosfera
(4)
CiU
(5)
CocaCola
(3)
Companys
(3)
Comunicar
(2)
Conflent
(3)
Cooperació
(1)
crisis
(1)
Croàcia
(1)
Cuba
(1)
Drogues
(1)
Duran i LLeida
(1)
e-week
(1)
EasyJet
(1)
Economia
(2)
EEUU
(73)
Eleccions
(7)
ElectionCenter
(61)
Escòcia
(1)
Esquerra
(112)
Estònia
(4)
ETA
(1)
Euskadi
(5)
Facebook
(3)
Federer
(1)
Finlàndia
(3)
Flandes
(3)
fotos
(1)
França
(6)
Gillette
(1)
Girona
(1)
Google
(2)
Grècia
(1)
Greenpeace
(5)
Guinness
(2)
Heineken
(1)
història
(2)
Independència
(3)
Internet
(2)
IPhone
(1)
Irlanda
(1)
Itàlia
(2)
JERC
(6)
Jordan
(1)
Jordi Font
(1)
Junqueras
(12)
Kosovo
(4)
Llei Electoral
(1)
Llibres
(3)
Londres
(5)
López Tena
(1)
Macià
(2)
Màster
(1)
McCain
(5)
McDonalds
(1)
Messi
(1)
MI5
(1)
Microsoft
(1)
Montenegro
(9)
Natura
(2)
Nike
(1)
Nixon
(1)
Nova Zelanda
(1)
Obama
(14)
Olimpic
(4)
Osona
(13)
osonosfera
(3)
Païs Basc
(1)
Palestina
(2)
Patxi Lopez
(1)
Pepsi
(1)
Personatges
(24)
Política Catalana
(40)
Probabilitat
(1)
PSOE
(1)
Puigcercós
(12)
Rubik
(1)
Rugby
(2)
Rússia
(6)
Sagals
(2)
Sérbia
(3)
Sin Feinn
(1)
Sistema Electoral
(3)
Social Media
(7)
Suècia
(3)
SuperBowl
(3)
Tatcher
(1)
TheGuardian
(1)
Twitter
(2)
Viatges
(47)
Vic
(84)
Vimeo
(7)
viral
(2)
Volkswagen
(3)
YouTube
(62)
Llegeixo
-
-
Galeria Spin: Valerie JarrettFa 1 setmana
-
-
-
Patologia de l’espatllaFa 8 anys
-
-
-
La dona del CadillacFa 9 anys
-
-
Adiós, ObamaworldFa 9 anys
-
-
Un matí al ParlamentFa 10 anys
-
CactaceaeFa 10 anys
-
Por qué emocionó Antonio BanderasFa 11 anys
-
-
1.500 dies a AmèricaFa 12 anys
-
TrasllatFa 13 anys
-
-
-
-
0 Responses to "I el 2019?"
Publica un comentari a l'entrada