La setmana passada vaig assistir a la darrera funció de l'obra de teatre "Llits" al Teatre Nacional de Catalunya. Una obra dirigida per Lluís Danès amb l'actuació d'Albert Pla i Lídia Pujol, música de Lluís Llach i Borja Penalba i guió i lletres de Feliu Ventura.
Una obra que mescla el musical amb el circ, que mescla la veu de la Lídia Pujol amb l'interpretació esbojarrada d'Albert Pla en el paper del gran Lectus, tot en un escenari ple de matalassos que no deixa indiferent a ningú. L'obre recorre les diferents etapes de la persona que tenen lloc en un llit, des del naixement a la mort passant per l'amor i la malaltia.
No us puc recomanar que l'aneu a veure per que ja han acabat les representacions, tot i que aquest gener comença una gira de l'obra que passarà com a mínim per reus i per Sant Cugat, però si que podeu veure el reportatge basat en l'obra de teatre que van fer la setmana passada al canal 33.
La banalidad del lenguaje político
Fa 4 dies
descrius, xo no opines.